april 27, 2017

KONCEPT OG FOTOGRAFI | Brugskunst på web og Facebook

http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-01.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-07.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-02.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-03.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-04.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-05.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-06.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-08.jpg
http://grafiskformgivning.dk/wp-content/uploads/2016/06/SLIDE-09.jpg

 

Et koncept for nyt koncept inden for unikamøber

Vi har designet et koncept for iværksætteri inden for brugskunst og møbler. Projektet bredde sig over  logo / identitet, webdesign, Facebook og ikke mindst fotografering af produkterne. Løsningen var en rendyrket æstetik, som var rolig og legende. Projektet er stadig ved at blive sat i søen.

 

Logo / Identitet:

 

 

Inkorporering af prisbatch til katalog:

Logo med kontaktoplysninger:

 

 

Facebook – En strategi på de sociale medier

Her ses profilen som blev oprettet på Facebook. Den blev målrettet til salg og til at føre trafik til webstedet. Vi brugte annoncering og specieldesignet grafik.

SoMe: Historiefortællingen ind i konceptet

En del af konceptet indeholder, at inkorporere billeder og historier fra rejser til møbelproducenterne. Derfor er der brugt tid på en række billedredigeringer, som sætter sted og ansigt på den brugskunst, som bliver solgt.